120

Neku noć, petak… jest onaj trinaesti.
Povratak kući, relativno rano, nekih pola deset.
Na stanici, čekam tramvaj sa jaranom.
Kad iza njega, nekoliko metara, stoji djevojka.

Plavuša… ali ne ona sta tvdim š… nego onako finim š… opuštenim š.
Bijela jakna.
U ruci joj gitara, u futroli.
Stoji i čeka, prvo pomislih prvo semafor, ali ispade tramvaj također.
I nešto mi se taj prizor pravo, svidio. Zbog takvih prizora sam napokon nabavio digitalac, ali nisam ga tada imao. Da sam imao, rado bi to uslikao…

Već sam spomenuo svoj fetish.

Još jedan relativan fetish su mi djevojke sa gitarom, ali ne na onaj odvratni Omar i Mjesečari način. Gdje stavi neku djevojku dajoj gitaru o ona je drži ko mrtvu mačku u ruci.

Jednostavno kad vidim neku djevojku ili ti ženu sa muzičkim instrumentom… ona dobije +40% od mene.
Zašto?

Pa valjda jer u mojoj glavi, to nekako znači da ona ipak ne provodi 100% svoga vremena razmišljajući o svom izgledu ili o muškarcima. Ili jednostavno izgleda mi samostalnija, kao da bar malo razmišlja svojom glavom… te da ima malo više strasti za životom. Jako cijenim žene sa nekim hobijem ili strašću prema svom zanimanju, ali ih je iznenađujuće malo….

Eto a ja sam mislio da mi je prošao petak 13. a da mi se nije ništa fino desilo, ali eto ipak jeste.

11 komentara

  1. Otkacen ti je fetish totalno! 😀 Nevjerovatno sta neki ljudi zapazaju… Sad se pitam kako li ja izgledam kad nekog cekam.. (vecinom bez instrumenata ;-))… I btw.: ne mora znaciti da one zene koje ne sviraju nikakav instrument vrijeme provode samo sa razmisljanjem o izgledu i muskarcima… Zaboravio si shopping 😉 Heheh, salim se!

  2. @Orca: vidiš ta ideja sa kašnjenjem ti nije uopšte loša, mora ću zapamtit 🙂
    @pink_lady: ma nebi ni ja primjetio, nego od pamtivijeka dolazim na vrijeme kad se dogovorim…. pa onda čekam.. i posmatram druge…čekače i čekačice
    @cradle: ma ne mora čitav klavir možes sam ponijet koju tipku, F,Ais i C… dovoljno je 😉

  3. danko jedva ceka probu.:)
    sandro i ja smo imali nekoc
    kostur za pjesmu slicnog
    naziva: ‘mi jedva cekamo’.
    salinger je u ‘lovcu u razi’
    prelijepo napisao: ‘kako me
    samo nerviraju mladici koji
    stoje po coskovima i nerviraju
    se sto njihova djevojka kasni.
    za lijepu djevojku je potpuno
    irelevantno trosimo li na njezino
    cekanje 5 minuta ili pola sata.’
    parafrizirao i potpisao njegove
    recenice. hebes likove, i muske
    i zenske, koji za nicim nemaju strasti.
    muzika? po ona je oduvijek bila
    najbolji ljubavnik.:)

Komentariši